Sommaren...

Ja, nu börjar den verkligen närma sig sitt slut... Jag kollade tillbaka i arkivet här, och i just häst väg har det verkligen hänt saker asså! Så en liten lista...!
 
1: Jag och Helicon har på bara några månader höjt vår personbästa men 10%(!!!!)
 
2: Jag, Helicon och Rebecca har varit iväg själva på massa olika ställen och där med kommit varandra väldig nära<3
 
3: Jag har lyckats få Milou att börja rida Helicon!
 
4: Jag och Becki har fått komma ut på några tävlingar och har fler in planerade!
 
5: Sist och enligt mig viktigast så har JAG lärt mig att rida med inverkan på hästen. Jag vågar ta igenom hjälperna ordentligt en gång istället för massa gånger lite halvt. Och det har gjort att allt händer nu och inte om tre varv. Jag har lärt mig att rida framåt, och att hålla ett bra tempo. Vilket gör att allt ser mycket bättre ut!
 
Så, det var listan! Vad har ni lärt er denna sommaren? Och vad är era mål med hösten?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback