BOKRESENSION

BOKRESENSION: Boken heter: Ett oemotståndligt begär Författare : Meg Cabot Huvudperson: Heather Wells Antal stjärnor: 4,5 av 5 möjliga Bokens beskrivning:(det är inte jag som författat denna texten..)Åtminstone gjorde hon det innan hon förlorade sitt skivkontrakt och sin pojkvän. Och innan hennes mamma tog alla pengarna och stack till Argentina med managern. Nu när stjärn glansen slocknat är Heather nöjd med att jobba som föreståndare på en studentkorridor i New York. I alla fall var hon det tills en kvinnlig student hittades död i hiss schaktet. Heather är övertygad om att det rör sig om mord och när ingen vill lyssna bestämer hon sig att ta saken i egna händer. Hon satsar på en ny karriär -som privatdeckare! Men hennes nya jobb har få förmåner och inga beundrande fans. Dessutom visar det sig vara farligt, dödligt farligt. För inget gör en mördare så förbannad som en överviktig ex-popstjärna som lägger näsan i blöt... Mitt tycke: super bra bok! Älskade hela alltet iden! Något tråkig i början, men efter mindre än en fjärde del så är den helt galet bra! Grymt bra skriven (seriös så är Meg Cabot min favvo författare sen några år tillbaka!) med en härlig huvud roll och härlig känsla. Boken hade lätt fått 5 stjärnor om det inte vore för att den var lite dryg i början... Om ni skulle vilja så hade jag mer än gärna skrivit min tolkning av boken i ett inlägg, men då får ni kommentera det!(-: God natt<3

Kommentarer
Anna säger:

Du är så duktig Paula, många andra är så spydiga men du är snäll och söt.

Svar: Tack! Blir så glad<3
paulabonpersson.blogg.se

2013-08-02 | 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback