Frågestunden(-: Del 1

Tittar du på TV?: Nepp, men mycket på play-kanaler(-:
 
2.Favorit?: Uppdrag granskning! 
 
3.Gör du annat än rider?: Ingen annan sport, men när det är skolan så är jag en sån där plugg nörd, haha!
 
4.Vem är din idol?: Typ Jan Brink, han e ju sjukt cool(-; 
 
5.Är du singel?: Yes, jag e singel(-:
 
6.Tycker du om någon?: Ja, Helicon är ju sjukt snygg(-: (Bääki också!)
 
7.Hur länge har du ridit?: Sen jag var 4 ungefär(-; Men jag har bara ridit dressyr i tre år...
 
8.Har du någon bästa kompis?: Yes, jag har många(-;
 
9.Vilka är dina mål?: Att bli bättre, både som person och ryttare.
 
10.Vilka klädmärke tycker du om?: Monki, New Yorker, 0sv osv! 
 
11.Favoritartist?: ERIC SAADE!!!!!!!!!!
 
12.Var har du köpt dina kläder?: På lite olika ställen... 
 
13.Var brukar du köpa kläder?: Jätte olika...
 
14.Dom jätte rosa korta byxorna, var kommer dem ifrån?:  Pepe jeama london
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback