Går dagen!

 
yes, igår så började jag och pollarna dagen med att träna. Sen åkte jag,mamma och Milou till stranden och sola och lite sånt! Efter en stund så kom pappa oxå till stranden. Och sen så drog vi oss hemåt igen. När vi kom hem så fixade jag och Milou i stallet en stund och sen var det mat! Kräftor,såååå gott!! Ja,sen var klockan sent på kvällen så det var väll läggdags(-; Idag så hade jag och mamma tänkt ta oss till Stall Ekeberg och rida,storbana där ju! Så sugen på att träna på det efter att jag fick smaka lite  på det i Derbyt. Grymt taggad asså!! Iaf så är jag väldigt lycklig idag! Antagligen för att träningen gick så bra igår! Men vi ses ju senare<3
 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Äter du kräftor? Vad har du för mål nu till hösten? Vem är din förebild?

2013-08-03 | 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback