God förmiddag och dagens planer(-;

God förmiddag! Jag kom faktiskt precis in från stallet, tillbringade morgonenen där... Mockat och fixat transporten.
Men så tänkte jag skriva dagens planer här(-;
 
Först ska jag skriva ett tidsinställt blogg inlägg...
 
Sen så hade jag tänkt gå lyssna på ett radioprogram!
 
Göra lunch till mig och Milou (kyckling salad!!)
 
Gå ut och mocka ur transporten(-:
 
Läsa lite bloggar...
 
Sen ikväll (18:30) så åker jag och pållarna på träning, så idag blir det sen träning!
 
Så det var nog min dag, men låtarna som jag kommer lyssna på idag av andledningen att de för tillfället är mina favvo låtar är dessa...!
 
 
 
 

Kommentarer
anna säger:

schysst!

2013-08-14 | 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback