Lycka!

 
Hej hej! Ja, igår blev det sen träning efter cirkusen... klockan var 22:56 när jag kom in från stallet,oups! Hur gick det med att gå och lägga sig tidigt inför skolstarten,haha! Men ja, träningen gick hur bra som helst! Så glad verkligen!! 
 
Helicon har ju blivit en duktig herre och sköter sig fin,så honom tränade vi bara lösgöring på. STOR skillnad alltså. Riktigt fin å mjuk när jag var färdig med honom! Men den jag e riktigt nöjd med är Becki!
 
När jag började rida gick det inte alls, vi bara bråkade. Så höll det på ett bra tag. Så jag bröt av till skritt och längde tyglarna,sen när jag plockade upp dem vet jag inte vad som hände. Ärligt så har jag svårt att beskriva känslan men det bara funka! Försökte förklara för mamma som bara var helt chockad av förändringen. Men kan inte sätta ord på vad jag gjord. Däremot vet jag precis hur jag ska göra om det....
 
Men Becki liksom bara travade på, så fint så! Min lilla flicka! Jag är så lycklig över henne. Hur fin som helst. Jag kunde göra övergångar och hon var kvar och jag kunde böja och svänga och det går verkligen inte att sätta ord på!
 
 Idag så kanske jag filmar lite och lägger ut på VideofyMe,i såna fall länkar jag det här. Men vi får se... Ha det så bra, så hörs vi!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback