Champange nos!

Godmorgon/godförmiddag! Ja kom precis in från stallet nu. Har mockat och smörjat/putsat (seriöst alla säger olika..)och släppt ut bäbisarna! Dock med regntäcke... Regnar nämligen här,tänkte rida direkt på morgonen men hästarna ville ut i sin hage en stund och jag var lite morgontrött så det tar jag ikväll istället! Hursomhelst så har vi ju hämtat Campange Nos nu för några dagar sedan! Champange Nos är min syster Milous lilla katt som jag kanske skrivit om innan? Men jag har nog inte skrivit något sen det att vi hämta henne! Dels för jag glömt det och dels för att jag inte haft några bra bilder (men nu har jag snott två bilder från mammas FB,hehe)... Så jag,här är hon! lilla champis!<3

Kommentarer
Anna säger:

Så söt

2013-07-31 | 10:23:36
Anna säger:

Så söt

2013-07-31 | 10:23:36
Nelli säger:

Ser ut som om ni blandat brunnos och fuxen, jääte gulliga djur ni har.

2013-07-31 | 10:43:35
Anonym säger:

Så fin katt! Hoppas hon älskar min lilla chico!

2013-07-31 | 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback