Förlåt....

Förlåt för grymt dålig bloggning...
 
Känner att jag ska förklara mig lite... Ponny derbyt närmar ju sig med stormsteg, och jag kommer ALLLTID att prioritera hästar och ridning framför det mesta. Inte allt med bland annat  bloggen)-: Känner iaf att det ända jag gör är att rida och fixa i stallet vilket som gör att 1- Det blir tråkiga å dryga inlägg  2- Jag har typ inte någon tid över till att blogga... Så så är det, och kommer vara tills derbyt är över... Men bara så att ni vet så kommer jag tillbaka sen(-;
Ska försöka att göra ett inlägg per dag, och jag lovar att de inlägg jag hinner göra kommer att vara extra bra! Men hej så länge<3
 
 
 
 

Kommentarer
Algot säger:

Hoppas det blir bra, tråkigt att du inte kommer att blogga.

2013-07-13 | 09:03:21
Anna säger:

Lycka till

2013-07-13 | 10:47:11
Algot säger:

Saknar dina uppdateringar. Håppas du har det bra.

2013-07-15 | 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback