Godnatt!

Städat nu,dammsuger imorgon i mitt fina lila rum (-; Idag har det ju faktiskt inte hänt något intressant att skriva om... Jag har tränat vilket gick bra sen så kom pappas kusin (ingen aning om det har något speciellt namn( till mig då))(om ni fattar(-:) och ät middag och så. Helt spontant liksom,så det var ju trevligt! Imorgon ska jag nog ta mig upp runt 06.30-07.00 ungefär och rida innan det blir varmt... Sen hade jag tänkt städa stallet,mocka och putsa. Men vi får se om jag gör allt imorgon eller sparar något (mocka kommer jag ju göra oavsett(-;) Men godnatt då<3
Visst är mina små bäbisar suuuppper gulliga?!!

Kommentarer
Anonym säger:

Grattis Paula till din tredje plats!
G-B

2013-07-30 | 07:18:58
Anonym säger:

Vad kul att du börjar blogga igen!
Har din pappa en kusin- vitamin?....:-)
Hälsningar!

2013-07-30 | 07:20:24
Algot säger:

Häftigt att du tävlar o e så duktig

2013-07-30 | 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback