Vad har jag gjort idag?

Vad har jag gjort idag?
Jo jag tävlade med Helicon!
 
Hur gick det då?
Jodå,det gick Jätte bra!! 
 
Vilken klass?
LA:1
 
Placerade jag mig?
JAG VANN MIN KLASS!!!
 
okej,jag vet att det garanterat finns någon som blev lite irriterad på att jag var så nöjd med mig själv... Men med tanke på hur mycket jag sliter är det faktiskt helt okej att vara stolt och glad(-;
 
Men iaf så fick jag 64% i LA:1,och tog där med person bästa! Nu så är det bara att träna vidare! SÅ motiverad..! Men imorgon är det träning på förmiddagen sen så ska jag va lite med Nelly och sen får vi se vad som händer... Men godnatt så länge(-;
 
två bilder från idag!
 
 

Kommentarer
Algot säger:

Grattis

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-07-07 | 23:03:05
Anonym säger:

Så duktig du är

2013-07-08 | 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback