Veckan!

Denna veckan kommer nog vara den sista med usel uppdatering... men hur som helst så kan jag ju skriva uppläget som det ser ut nu, sen får man ju se hur det blir(-;
 
Tisdag: Inget speciellt inplanerat än, men kan nästan garantera att det blir en galet härlig dag ändå(-: Fast plugga program blir det allt, haha!
 
Onsdag: På förmiddagen blir det träning med båda ponnyerna, kommer att träna mycket på att rida program och sådant... (Alltså jätte rolig träning!)
 
Sen så kommer jag fixa med utrustning och se till att alla kläder å schabrak till Torsdagen är färdiga å rena! Och efter det kommer jag att gå och lägga mig tidigt och sova ordentligt!
 
Torsdag: På Torsdag blir det upp tidigt och gör i ordning hår, äta ordentlig frukost, klä på mig tävlings kläder och göra Rebecca snyggast! Sen så åker jag och Becki till Ponny derbyt i Dagstorp för att tävla mini rundan.
 
Mini rundan är så att man rider programen Lätt C och Lätt B:1(,mini rundan är bara under Torsdagen). Och sen så räknas procenten och så blir det en vinnare för mini rundan LC-LB C-ponny.
 
Sen på kvällen så ska alla Helicons grejer packas och Helicon ska tränas!
 
Fredag: Så är det samma sak igen fast med Helicon är det Lila rundan LA B-ponny som ska genom föras...
 
Lilla rundan rids så här:
 
På Fredagen så rider man LA.1
 
På Lördagen rids Lagtävlansprogramet för ponnyallsvenskan LA:1
 
Sen går den bästa 33% vidare till att rida LA:4 i finalen på Söndagen... ( De som inte går vidare till Finalen rider LA.1 på Söndagen) Och sen så finns det ju en vinnare efter att LA:4 är genom ridet...
 
Men nu så har ni koll på veckan iaf! Imorgon hade jag tänkt fota min utrustning till tävlingarna,men vi får sen hur det blir!
 
                                                                 
 

Kommentarer
Anna säger:

Lycka till Paula

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-07-15 | 21:53:28
Anonym säger:

lycka till Lallala!
önskar gilda, bobbo, isac, ebba som kom idag kvall till Karlstad.
Hälsningar

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-07-16 | 00:06:34
Bea säger:

Lycka till Paula ! Är riktigt stolt över dig och att se hur du har utvecklats under åren ! Kram <3

Svar: Tack! Är stolt över dig också<3
paulabonpersson.blogg.se

2013-07-16 | 03:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback