Dagen!

Så,nu har jag duschat och så. Och tänkte nu berätta om min dag! Den började med en samling,och genomgång. Sen blev det ett första  ridpass i dressyr,och det gjorde jag med Helicon. Det red vi i Glasridhuset,och det var hela lägret. På lägret är vi typ tio tjejer,men jag delar ju rum med Filippa. Sen efter det så var det lunch. När vi hade ätit lunch så var det ett till träningspass,det gjorde jag med Becki. Det gick helt underbart! När vi var färdiga med det passet så var det teori och sen så mockade vi och lite sånt. När det var färdigt så gick alla till sina rum och vi började packa upp och sånt.... Sen så skulle vi ta inn hästarna som varit ute en stund. När det var klart så gick jag,Olivia,Milla och Filippa runt och kollade lite. Sen gick vi upp och Millan och Olivia flyttade till vårt rum över natten. Jag gjorde ett collage av dagen,med mat och sånt. Hoppas ni får en trevlig kväll medan nu ska jag sova(-:
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Det ser skit mysigt ut!
Fina bilder.
Du har en rumkompis men det kom 2 till på kvällen?
Sover ni 2 eller 4 i varje rum?
Hälsningar!

Svar: Jag har en rumskompis,och de andra som tillkom var bara här (i vårt rum) denna natten.
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-25 | 04:58:54
Nelli säger:

Det ser super ut,lyckos dig. Har du med båda hästerna? Vad är NM?, förstår inte vad det är. Är dina kompisar som du känner sen innan?

2013-06-25 | 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback