De olika frågorna,med svar!

Så,då kommer frågorna och mina svar nu!
 
Förstår inte har ni haft läger hos dig?(mån-ons) Hur många var ni?- Jag åkte på ett läger hos min tränare, Kerstin Brusewitz, det var bara tre andra anmälda och jag då. Och den ena min typ granne Nelly,som vi har jättebra kontakt med. I och med att det tar ca.15-20min att åka till min tränare som hade lägret så tyckte vi att det var lika bra att hon sov över hos mig,så då gjorde hon det... Men sen när vi kom fram första dagen tyckte vi om de andra två nya kontakterna så mycket att vi bjöd in dem med och då så sov alla lägerdeltagarna hos mig,men lägret var hos min tränare(-; Och vi var sammanlagt fyra.
 
Vilken kategori tillhör Becki (Rebecca)?- Hon är en stor c-ponny,dvs.hade hon varit en halv centimeter till hade hon varit d-ponny(-:
 
Varför visar du inte foto på dina kompisar?- Sorry,är dålig på det)-: Men ska bättra mig... Alltså,det finns ingen direkt anledning.
 
 
Var åt ni (tisdag kväll)? Vad gillar du för mat?- Någon pizzeria i Perstorp. Vet inte, typ tacos..
 
Hur många läger ska du gå i sommar? Ska du bara rida?-Som det ser ut nu så är det Flyinge oxå så det blir ju två med det som va nu i veckan. Lägerna jag går på är bara ridning ja,men man brukar ju göra lite annat utöver det(-:
 
Inget foto på Becki?- Nepp,pappa var ute och promenerade med henne just då...
 
Har du pojkvän? Är du kär?-Räknas Helicon? Oh ja! I beckis galopp och ögon och bebbes stjärna i pannan<3
 
Vad gillar du att göra när du inte rider?Alltså jag vet inte.Har typ alltid fullt schema,och bara gör det som ska göras... Men.i princip allt är roligt!
 
 Har du fler djur?- Min syster har två snart tre katter..
 
.Hur länge till får du rida brunnos?-1år till ungefär...
 
 Ska du behålla alla hästar?-Det vet jag faktiskt inte...Vi får se!
 
Vem gillar du?-  Helicon,Becki,Milou,mamma och pappa!
 
Vem är Tilda? Har du alltid så mycket att göra,blir du aldrig trött?- Min bästis<3 Typ,nej. Det jag ska göra är nämligen ofta så kul!
 
Vad skulle du göra om du var kille i två dagar?- Absolut ingen aning...
 
Vem är din stora idol i dressyr?- Jan Brink,tycker att han har otrogligt snygga hästar. Och han rider helt fantastiskt!
 
Vilken häst skulle du ha valt om du fick välja vilken häst som helst?(inte Helicon eller Rebecca)- En helt fantastisk dansk c-ponny som jag provred förra sommaren... Men den fick tyvärr en skada,så vi avstod.Men jag grät när jag förstod att vi inte kunde köpa henne... Fast Rebecca är ändå den  bästa ponnystoet på jorden,och jag är glad att det blev just Rebecca!
 
Hoppar du aldrig?-Det händer,men inte ofta asså.. Men ska bli bättre på det!
 
 Var får du bilderna ifrån?- Tumblr
 
 
 
/Paula<3
 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag tycker det är bra du inte lägger ut foto på andra än dig själv och hästarna. Bloggen är din ju. Skit snygg kepsen Lalala!

Svar: Haha,tcker oxå lite så... Visst e den?!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-20 | 22:16:48
Algot säger:

så bra du svarar på frågorna

Svar: Mm...
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-21 | 00:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback