Förlåt...

 
...För den dåliga uppdateringen igår(snarare inte alls uppdateringen),men som sagt så tävlade jag. Jag och Helicon var ju då i Halmstad (någonstans utanför,vet inte exakt var)och det gick super bra! Rättare sagt,1 ord: Bronsplats i DM i Halland,det blev många ord men men(-: Super glad över det men mest glad över att vi tog vårt persson bästa med två procent(62,6)! Det var även min första tävling med  tre domare ,men iaf så blev updateringen så dålig pga att hela tävlingen blev 25-30 min försenad och sen tog det en stund med protokollen att komma in... Så när vi kom hem så fick vi skynda oss som bara den,då vi skulle på student hos min första tränare!(omg,minns det som igår när jag red Loverboy,men jag började rida för henne när hon gick i 6-7 och slutade när hon började 8 då hon skulle få betyg och alltså inte skulle ha tid att träna mig...)
Det var iaf kul att se lite hästar som jag mindes som föl men som nu var stora! Sen kom vi hem rätt så sent,och jag var tvungen att plocka undan allt efter tävlingen.
 
Tyvärr så kommer nog uppdateringen bli rätt dålig idag oxå då jag har sjukt ont i magen och orkar typ inte göra någonting...)-: Men sen kommer jag tillbaka bättre än någonsin!
 
 
  så cool bild!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Grattis till dig å krya på dej.

Svar: Tack,det ska jag!(-;
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-09 | 11:18:05
Mimmie säger:

Starkt jobbat Paula, nu kan det bara bli bättre! Grattis och vilka fina ponnyer du har.

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-09 | 11:20:08
Anonym säger:

Grattis Lalala! Grattis Helicon!!!!.........kul,kul

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-09 | 11:36:50
Algot säger:

Grattis

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-10 | 01:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback