Grymma mamma!

Ja det kan man lungt säga!
 
Min mamma är nu på väg hem från Italien,hon är nog världens bästa mamma. Varför?
Jo min mamma är jag så lycklig att hon fick komma iväg till Italien i ca.3 dagar för hon är bäst! Hon har alltid ställt upp på mig i inprincip ALLT,Hon har alltid prioriterat mig och min syster och pappa framför typ allt annat. Sällan har hon prioriterat något annat än sin familj,nu kom hon äntligen iväg!
 
Mamma har ju alltid prioriterat oss och nu när hon hittade något hon ville iväg på så stöttar vi alla henne. Det är alltid kul när hon åker iväg,hon är alltid så lycklig när hon kommer hem ju! Det är oxå så grymt kul att få höra hennes roliga historier och sånt om hur det varit. Hon kommer iaf hem inatt runt ett någon gång så jag träffar henne först imorgon... Men jag längtar!
 Denna bilden gillar MIN mamma,så tänk på henne när ni ser den!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad kul att du skriver så fint om din mamma Lalala:-)
Bilden din mamma gillar är ganska fin.
Ha en fin Sverige dag!

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-06 | 11:38:55
Bea säger:

Ja din mamma är grym ;)

Svar: Tack!<3
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-06 | 21:18:31
Bloggadress: http://yesihatemylife.blogg.se
Mamma Mimmie säger:

Paula, tack för dina fina ord, verkligen, har sagt att du är en underbar gåva som jag är mycket stolt över. Härligt att du har så fina kompisar omkring dig, härligt. Kul Bea att du fortsätter att vara så fin med Paula, vår dörr står alltid öppen för dig. Ha det fint! Hälsningar från en glad och rörd mamma.

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-10 | 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback