Hej

Nu så måste jag sova. Har bara sprungit rundor sen vi kom hem idag... Först äta sen var jag i stallet och fixade i evigheter. Och sen när jag kom in så var det bara att packa upp alla saker... Men är överlycklig och super taggad nu! Har en super bra Spotify lista som kommer spelas i lurarna tidigt imorgon när båda pållarna går riktiga hård pass! Sen ska jag fixa mer i stallet,och sen så måste jag seriöst vila min höft... Känns att jag varit lite oförsiktig med den... Men det är inte så farligt(-:
 
Men lovar att uppdateringen ska bli bättre nu... Har ju några riktigt bra inlägg på gång! Btw så kollade jag och mamma på dressyren när avslutningen på lägret var klart (som man saknatmamma,pappa och Milou<3). Och har några riktigt bra bilder som kommer up sen! Iaf så säger jag godnatt nu<3
 
(visst är hon gullig min Becki! kunde inte låta bli..!)
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Nu har du gjort färdigt detta med hästlägret Paula, Grattis! Nu är det bara att inte tappa styrka och att du tränar kroppen för att stärka höfterna!
Ha en riktig kul sommar!

2013-06-29 | 06:01:55
Algot säger:

har du lite fot vi kan få se

Svar: Självklart!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-29 | 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback