Hemma!

Okej,hemma nu efter en lång förmiddag på Idyllen stuteris blåbärshoppning! Först hjälpte jag de små barnen genom att leda,det var jätte jobbigt men SÅ grymt kul! Idyllen har ju så fina och duktiga ponnyer,så det är ju inte konstigt att de små ryttarna var så duktiga..! Iaf så lånade jag en av deras ponnyer sen och red,det gick jätte bra. Det blev roset och allt!

Men nu så ska jag ut och rida Helicon och sen åker jag,Becki och resten av familjen till Idyllen för en runda i skogen och sen lite grillning,ha det så bra så länge, så ses vi!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad duktig du är hopar du med dina hästar?

Svar: Tack! Inte särskilt mycket,jag tränar och tävlar ju dressyr(-;
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-07 | 06:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback