Idag...

Asså herregud så kul denna dagen varit! Men min höft värker som bara den... Fick ta en Alvedon)-: Iaf så har dagen skett så här....
 
Först så red jag Helicon i hoppning,det gick så där... Sen fixade jag och resten av min grupp i stallet. Sen var det tidig lunch då vi skulle ha en mini programridning i Glasridhuset. Då red jag Becki (med tanke på det,Beckis första inlägg kommer i helgen. Vill ni att hon ska presentera sig då?) i LA:1,det gick superbra! Sen fick jag skynda mig så att jag kunde programrida Helicon oxå. Han gick det oxå bra med,men han var lite springig... 
 
Sen åkte vi på ett studiebesök på en närliggande gård,det var väldigt intressant. Och efter det hem och mocka och släppa ut hästarna. Sen gick vi runt och kollade på alla stora hästlastbilar,NM börjar ju imorgon! Men sen gick jag ut och putsade och lite så. Och nu har jag äntligen kommit in i huset. 
 
Så godnatt<3
 
 
Tävlingsbanan till imorgon!

Trackback