Ny "serie"!

Ska denna veckan göra en typ serie där jag dagligen tipsar er om musik i olika kategorier. Tex.att rida till,fina musik videor,glädje spridande låtar och så vidare! Den första delen kommer imorgon och det kommer att vara 5 låtar i varje kategori! Hoppas ni gillar det! Men vi börjar med en lite kul låt!
 
Veronica Maggio-Jag kommer
Motivation: Denna låte väker kul minnen från när jag och Bea var typ varje dag på sommarlovet 3-4 och typ baradansade  och skrattade ihjäl oss till denna låten,gjorde även en dans när vi hoppade ut genom mitt fönster (det var typ bara en meter)...!
 http://www.youtube.com/watch?v=VjZwz3yxS9I
 
 
Beskriver mina härlia sommar bilder rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback