Önskat inlägg!

Okej jag har fått lite önskningar på att skriva om mina 3 bästa vänner! Så då gör jag det(-;
 
Nr.1:Milou,är asså min bästa människokompis! Och även min lilasyster,vilket innebär att vi bråkar jätte mycket,men jag älskar min lilli ändå jätte mycket<3http://withlovebylou.blogg.se/index.html
 
 
 
 
 
 
 
Nr.2:Amedjiks Rebecca,allts många säger att man inte kan vara kompis med en häst men så mycket tid som vi spenderar tillsammans så hade det faktiskt varit skumt om vi inte var kompisar!
 
 
 
 
 
Nr.3:Baekkaskoven's Helicon,min "pojkvän"som vi oxå kallade honom innan vi köpte Becki men Helicon är nog mer min lila bäbis,och den absolut mest av mig älskade ponnyn jag har träffat<3 Han är helt fantastisk och jag verkligen älskar honom<3
 
 
 
Något annat någon önskar att jag ska skriva om? I såna fall så kan ni skriva det i komentarerna!
 
 

Kommentarer
Helicon säger:

Hallåå pysen, du kan liksom inte tänka dig att träna in ett annat program, börja liksom bli tjatigt med skänkelvikning o sånt..du är inte så dum heller du hamnar på andra plats i min brudlista...

Svar: Helicon,du får faktiskt anpassa dig lite.<3
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-11 | 20:27:43
Malin M. säger:

Är ju självklart att man kan vara vänner med alla sorters djur :-)Men hästarna är i topp ;-)

Svar: Precis!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-11 | 21:16:44
Anonym säger:

Jag önskar du skriver om Chico !

Svar: Det ska jag!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-11 | 21:42:45
Chics säger:

Skriv inte om hur mycket din mormor skämmer bort mig...det är pinsamt förstår du...

Svar: Haha! nejdå(-;
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-12 | 03:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback