Pannband

Jag gjorde världens coolaste pannband i Söndags,men glömde att lägga utt det. 
 
För några veckor sedan så var det ett tornespel i Hässleholm,där fanns det då en marknad med olika saker som var inspirerande av tornespel. Där hittade jag de där "symbolerna" som jag då köpte,sen så glömde vad jag tänkt göra men kom i Söndags att tänka på det igen,så då så gjorde jag det jag tänkt. 
1: Jag tog fram ett helt tomt pannband
2: Lånade pappas hammare
3: Sen så tog jag fram sakerna jag hade köpt
4: Tog hammaren och slåg in "symbolerna" i pannbandet
5: Resultatet blev ett jätte snyggt tävlingspannband till Helicon,som dessutom jag kommer att vara helt ensam om!
 
Bildbomb på mitt snygga och helt unika pannband! (en sak är att "symbolerna"är i hjärtan för att Helicon har ett hjärta i pannan<3)
 
före
under
efter

Kommentarer
Malin M. säger:

Åh! Vad fint det blev! :-)

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-07 | 20:57:51
Bea säger:

Va fint det blev !! :)

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-08 | 00:39:40
Bloggadress: http://yesihatemylife.blogg.se
Algot säger:

håller me.

Svar: Tack!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-08 | 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback