Programridningen idag...

 
 
Idag som avslutning på lägret hade vi en liten programridning utan procent... Jag red både Helicon och Rebecca i LA:1,men det gjorde vi på eftermiddagen... Först så tränade jag båda på förmiddagen,och det gick jätte bra!
 
Rebecca: Det var jätte kul att rida henne så i programmet,och snacka om att vi fick beröm! Det går jätte bra,men är lite hackigt ibland. Och vi ska träna på formen ska vara bibehållen i övergångarna,då den framför allt i halterna inte funkar... Men min tränare (Kerstin Brusewitz(stavning?)) tyckte absolut att vi kunde börja tävla lite i LA:1!!! Jag själv var oxå själv klart jätte nöjd med mig och Becki<3
 
Helicon: Vi har ju tävlat LA:1,men det är ju ändå bra träning. Helicon var något spänd då Becki stod och gnäggade i stallet,men det gick ändå bra. Jag måste bara få med vänster bog mer,så att den inte faller ut. Men annars inga konstigheter!
 
Hoppas ni får en trevlig kväll/natt nu! Godnatt!
 
Sötisarna i Måndags innan vi åkte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback