Sådär ja!

Okej,stallet färdigt för idag! Har ridit båda pållarna,vilket som gick bra! Nu ska jag duscha och sen får vi väl se om det kommer upp något mer ikväll. Hur somhelst så sitter jag vid matbordet nu och lyssnar på musik och tänker utt lite outfits och blogginlägg till veckan. Har iaf haft en väldigt trevlig helg,det var ju väldigt kul att träffa Bea nu i och med att det inte händer så ofta längre nu när jag har flyttat...): Men idag har jag typ bara städat och gjort tidsinställda, dom är riktigt bra kan jag lova! Men nu ska jag nog ta och duscha lite...
 

Kommentarer
Mimmie och Jonas säger:

Härligt Paula att du prioriterar Becky och Helicon, glöm inte att ha kul på vägen!

Svar: Mm...
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-02 | 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback