Träningen idag!

Idag åkte jag med Helicon och tränade för Kerstin,träningen gick bra. Det vill säga så fort jag lärde mig att tänka på att sitta riktigt ordentligen på honom. Men han är så fin så,rätt så skumt egentilgen att jag fortfarande säger så då han började att bita mig i tummen... Haha,det var inte hans fel, utan han som så många andra hästar är lite tjurig när man spänner sadeljorden. Så då fick jag ett ordentligt bett i tummen, då jag hade den lite dumt placerad precis vid hans mun. Men själva träningen gick väldigt bra! Men nu ska jag sova då jag är helt slut nu... Jaja,vad har ni gjort ikväll? 
 
HELICON<3

Kommentarer
Anonym säger:

Tycker du bara om den lilla hästen man ser aldrig foto av hon den söta hästen du hade med dig på skoldagen. Är det svårt att ha två hästar. Får vem som helst låna dina hästar?

Svar: Nej det får dem inte... Det är för att jag inte är riktigt tävlings klar med Becki än,så då är mamma med mer när jag tränar Helicon och då fotar vi honom mer men jag kan se till att fota Becki lite oxå om ni vill!
paulabonpersson.blogg.se

2013-06-07 | 07:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback