Om mig... Del 2

Mina planer som det ser ut nu för framtiden är att bli tävlingsryttare, det har jag velat bli sen jag var typ 6 år...
 
Jag tror även att denna fundering kommer att ändras och utvecklas, det har den redan gjort. När jag var liten tyckte jag liksom att jag bara skulle vara tävlingsryttare... Nu kan jag liksom se andra saker och sånt ju, till exempel hade jag gärna blivit tränare inom det här med hästar. Jag vet i alla fall helt säkert att jag kommer att kämpa för att hamna där jag vill hamna (: Jag tror att det är en väldigt viktig att ha en inställning, typ nu med bloggen kommer jag kämpa fastän jag har typ 25 läsare nu så tror jag att om jag kämpar kommer jag kanske ha 2025 om några månader! Så nu hoppas jag att ni få läsare jag har nu stannar och även drar hit era vänner som tar hit sina vänner och så vidare! Nu så hoppas jag att någon av er blev lite inspirerade att fortsätta denna vecka!
 
 Hoppas ni fann lite positiv energi och glädje!

Kommentarer
Algot säger:

Du komer att lyckas.

Svar: Hoppas det!
paulabonpersson.blogg.se

2013-05-30 | 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback